Pagrindinis » , » Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015)

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015)

{[['']]}
Kalba: Lietuvių
Aktoriai: Will Forte, Kristen Schaal, January Jones, Mel Rodriguez, Cleopatra Coleman, Alexandra Daddario, Patti Forte
Režisierius: Will Forte
Metai 2015
Kokybė: Gera (DVDRip)
Trukmė: ~ 22 min.

Siužetas: Paskutinis žmogus žemėje yra nauja komedija apie paskutinio žmogaus žemėje gyvenimą ir nuotykius. Filas Mileris (Forte) kažkda buvo tik vidutiniškas vaikinas, kuris mylėjo savo šeimą ir nekentė savo darbo banke – dabar jis paskutinė žmonijos viltis.Ar jis kada ras kitą gyvą žmogų planetoje? Ar tikėtis, kad tai būtų moteris būtų perdaug?





Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 1-2.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 3.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 4.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 5.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 6.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 7.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 8.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 9.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 10.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 11.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 12.Serija
 

Paskutinis Žmogus Žemėje (1 Sezonas) / The Last Man on Earth (Season 1) (2015) 13.Serija
Pasidalinti :

Kategorijos


 
Support : Eglė Leveckytė | leveckyteegle@gmail.com | tema: HQ Filmai
Copyright © 2013-2017. HQ Filmai - Visos teisės saugomos